subpage

Help ook mee
naamloos

Hoe zie jij Afrika? Stichting Peramiho ziet mogelijkheden en potentie. Doneer talent, geld of een eigen actie en investeer met ons in de toekomst van kinderen in Tanzania.

Particulier
Er zijn verschillende manieren om ons te steunen. Bijvoorbeeld door geld te doneren (eenmalig of structureel) of door ons op te nemen in je testament. Maar je kunt ons ook steunen door vrijwilligerswerk te doen.

Zakelijk
Heel wat marketeers hebben de mogelijkheden ontdekt van een goed doel in de marketing van het bedrijf, een merk, product of dienst. Dit biedt voordelen voor zowel het bedrijf, het goede doel als de klant. Wij hebben een interessant sponsorpakket samengesteld. Download dan hier ons sponsorpakket of neem contact met ons op, zodat we je kunnen informeren over de mogelijkheden.

Belastingvoordeel
Wist je dat je van de belastingdienst een deel van jouw gift terug kunt krijgen? Dat geldt zowel voor particulieren als voor bedrijven. Giften zijn meestal fiscaal aftrekbaar. Lees meer.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Doneer geld

Zonder donaties kunnen wij niet helpen. We zijn dan ook ontzettend blij met  trouwe donateurs die onze projecten mogelijk maken. Help ook mee de kinderen een kans op een toekomst te geven. Een bijdrage klein of groot, eenmalig of vast: onze dank is bij iedere donatie even groot!

Ik doneer eenmalig via Ideal

IDEAL_MOLLIE_BETALEN_DONEREN_AQZSUAWWMX

Bank:

Bedrag:

Zelf een donatie overmaken

Dat kan natuurlijk ook. Gebruik daarvoor onderstaande gegevens:

IBAN: NL 81 RABO 0139 5496 84

T.n.v: Stichting Peramiho

Wij verzoeken je om je naam en e-mailadres bij de donatie te vermelden. Dit stelt ons in staat om je persoonlijk te bedanken voor de donatie.

Ik investeer mee!

Je kunt Stichting Peramiho ook machtigen voor een periodieke donatie. Wil je hiervan gebruik maken, klik dan op onderstaande knop en vul het doneerformulier in. Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen we contact met je op.

doneerformulier

Kom in actie

Vier jij binnenkort een bijzondere gebeurtenis en wil je in plaats van een cadeau voor jezelf graag anderen helpen? Of wil je graag een actie organiseren om geld op te halen voor Stichting Peramiho om zo onze projecten te steunen? Graag! Je kunt dan overwegen om de cadeaus voor je huwelijk, jubileum, verjaardag of de geboorte van je kind op te dragen aan mensen die in armoede leven. Vraag je familie en vrienden om een donatie voor (een specifiek project van) Stichting Peramiho, zodat jullie gezamenlijk mooie projecten mogelijk maken. Neem contact op om te overleggen voor welk project je geld zou willen inzamelen. Wij denken graag mee!

Vul onderstaand formulier in

Jouw naam (verplicht)